Politica de retur
Contactati-ne la numarul de telefon 0742997827 sau la comenzi@starcafe.ro cu titulul retur, pentru a va ghida in procesul de returnare.
Magazinul Starcafe.ro ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si a legislatiei in vigoare, potrivit Ordonantei retur OUG 34/2014.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua in care Cumparatorul intră în posesia fizica a ultimului Bun
In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
Conditii returnare produse
Produsele se returneaza in maximum 30 de zile calendaristice de la achizitie.
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele initiale intacte si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator");
Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 34/2014, returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client.
Conditii rambursare
Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la sediul starcafe.ro de pe Str Ion Porumbaru, nr. 46, sector 5, Bucuresti.
Produsele care au fost achizitionate la pret promotional se pot rambursa doar cu pretul cu care au fost cumparate (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).
Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa sau inlocui conform conditiilor de mai jos.
Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor sau o rambursare partiala a valorii produselor in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.
Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doresti sa le returnezi poate fi folosita pentru o comanda in magazinul starcafe.ro
Conditii inlocuire
Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de starcafe.ro.
Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de starcafe.ro in acest caz.
Returnarea produselor se va face fie prin curier, fie personal la sediul nostru de la adresa Str Ion Porumbaru, nr. 46, sector 5, Bucuresti, doar insotite de bonul fiscal aferent. Costurile returnarii produselor sunt suportate de cumparator.